Alice Svensson

Oartighet är det värsta jag vet. Men det finns, och för många använder det.
Laila Bagge tx, men en som är ännu värre är Alice Svensson. Hon glor, tittar snett och kastade iväg mitt signeringshäfte när hon hade signerat, "här Robin, din tur" , dock var Robin inte mycket bättre i sitt beteende, utan hånflinade åt mig. Det är inget jag hittar på och jag vet inte varför, men här ska du få, Alice.
Det är inte konstigt att du fick så många hot som du fick under idol, eller var det kanske hoten som gjorde dig otrevlig?
Jag tror inte att någon av er har ett riktigt skäl till att vara så otrevliga, antingen är ni avundsjuka på alla Kevin-fans, eller så tyckte ni att jag inte förtjänade eran snällhet. Men ni förtjänar inte heller min.
Jag ska vara ärlig nu, under idol, trodde jag många gånger att du blundade, fastän dina ögon var öppna. Du är en adopterad liten skitunge, egentligen är du äldre än mig, men så jävla mycket omognare. Hur gammal är du? 17? Du beter dig som en fjortonåring, Alice, du är inte bäst av alla, du är inte prinsessa här, du är inte den folk ser upp till, längre, och kommer aldrig att bli det heller, om du inte bättrar dig. Du fick 20% av alla röster, det måste ha sårat dig? Mig skulle det iallafall såra. Jag tycker synd om dig, men ändå inte. Du kanske ska skickas iväg på samma skola som vi tänkt skicka Dessie. Du kommer heller aldrig ut.



Har tänkt på att jag kanske ska ha en frågastund, men ändå inte, vill ni fråga något så fråga på! Jag lovar att svara.

Kommentarer
Postat av: annalisa

HUR FAN KAN DU SÄGA SÅ OM ALICE!!!??? URSÄKTA , MEN HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU TRÄFFAT HENNE FÖR ATT KUNNA SÄGA SÅNA DÄR SAKEN OM HENNE! DU VET INGENTING OM HENNE! ALICE ÄR DEN UNDERBARASTE SOM FINNS och hon har faktiskt en jättebra personlighet! jag fattar itne hur du kan slänga dig ut massa saker om alice sådär när du inte vet nånting om henne? har du äns snackat med henne för att kunna säga allt detdär eller? om det nån som e omogen så är det du för du lägger ner tid på nån du inte äns gillar! det är OMOGET! föresten. alice är visst den många ser upp till! och jag tycker synd om DIG!

2009-05-21 @ 21:21:16
Postat av: Jessica

Jag håller verkligen med! har träffat Alice en gång, och hon var helt kylig mot mig! Visst jag gillade inte henne innan, men jag gillade henne ännu mindre efter jag träffat henne.

2009-05-27 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0