Gaystyle

Visst, bloggar är till för att skriva vad man tycker och tänker, men vissa saker ska man helt enkelt hålla tyst om.
Och tycker du att folk ska vara pinnsmala precis som dig, så får du väl tycka det, men har du några vänner? Är alla som dig då eller?  Nej, jag tror bestämt att jag såg en bild på dig och en annan tjej som du kallade vän, eller något liknande.
Läser hon din blogg? kör hon ner fingrarna i halsen varje gång hon har ätit, isf. har du väl lyckats med ditt mål. Jag tror inte att dina ''vänner'' är falska mot dig, jag tror att dem tycker att DU är Äcklig. Din mamma är inte smal men du älskar henne ändå? Varför kan du inte älska dig själv om du skulle ha lite mera ''fett'',eller dina vänner?
NU skriver JAG vad jag tycker, och jag tycker att DU ska in på mc Donalds och beställa en Big mc.

Kommentarer
Postat av: gaystyle

Jag känner och umgås med många som är plus size, men jag tycker tyvärr inte att det är fint.

men jag väljer inte vänner efter utseende, jag väljer efter hur dem är.

Och min mamma, gjorde sin by pass operation pga att hon själv mådde dåligt pga fetma, folk som är feta mår dåligt, för det känner sig oftast fula och tar plats, och det har de rätt till att göra för det göra det.

Inga kläder passar, om man står i en butik och så kommer det en fet så är man lixom inklämd mot väggen.

men det är upp till var och en hur det ser ut, men jag säger bara vad jag tycker.

2009-05-05 @ 15:31:33
URL: http://gaystyle.se
Postat av: Elin

"Visst, bloggar är till för att skriva vad man tycker och tänker, men vissa saker ska man helt enkelt hålla tyst om." Jag tycker du ska hålla dig till ditt eget exempel.

2009-05-21 @ 20:24:22
URL: http://sakerenligtelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0