Gaystyle

Direkt efter tipset om gaystyle.se (som jag skäms över att ha missat) var jag tvungen att skriva om denne jävlen direkt.

Jag läste bara snabbt igenom inläggen på första sidan, men jag fick en sådan hjärtattack att jag inte kunde fortsätta läsa. Hur kan en vuxen människa göra så mot sig själv?
Att han vill vara tjej, visst that's fine, men skriva så om olika dieter och sedan UPPMUNTRA folk att följa hans fotspår är helt enkelt fel.

Och inlägget om att det ska vara dyrt att vara fet fick mig att vilja kasta mig på eniro och söka upp äcklet och skrika mig hes. Det finns folk med dåliga anlag, de kan inte rå för att deras anlag suger och de lätt går upp i vikt.
Och jag skulle nog hellre välja en kille/tjej på 100kg än äcklet Gaystyle som inte kan väga mer än ett gram.

Och sen vill han inte ha hjälp med sina ätstörningar, man får nästan hoppas att han svälter ihjäl sig.
Och jag lovar, den dagen han dör pga han inte har ätit på fem veckor och helt enkelt kollapsar kommer jag skriva ett lyckligt jävla inlägg här och bara vara... lycklig över att anusäcklet är borta från bloggens yta.

Och jag hoppas att han läser dethär, och tar med mig i sin blogg, för det betyder att han bryr sig.
Och om du läser det här: Skaffa hjälp för i helvete.


Lämna gärna fler tips till de jag kan dissa.
Det finns ingen stor bloggare jag inte är emot.

Kommentarer
Postat av: gaystyle

Ahhw, vad gulligt inlägg.

Sällan folk skriver säker om mig som är varda att läsa. :)

2009-05-03 @ 00:26:03
URL: http://gaystyle.se
Postat av: Michi

Kul att ni tog upp honom. Värsta MÄSTARTIPSAREN!

2009-05-03 @ 19:28:25
URL: http://misplacedmichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0