Negativa kommentarer

Nu börjar dem negativa kommentarerna rulla in. Det är kul att så många tar åt sig av det jag skriver.
Jag gör det här för skojsskull, tar ni åt er så gör ni väl det, men det är inget jag bryr mig om.
Jag tänker fortsätta vara elak och skriva taskiga saker. I inlägget om Alice var jag inte ens taskig, så varför tog ni åt er så mycket?  Jag har träffat Alice tre gånger, och alla tre gånger var hon otrevlig. Hon kanske inte är otrevlig mot hennes fans, men Kevins fans är väl folk hon inte tål.
Elin : Min blogg är inte känd, det är inte många som läser den jämfört med Gaystyle, inga alls om man jämför hans med mina. Så jag tycker att jag kan skriva hur mycket taskiga saker om vad jag tycker, det är inte många som läser.
Annalisa: om du verkligen tog åt dig så mycket om vad jag skrev om Alice, kan jag ta bort det. Säg till isf.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillade din blogg,

kanske uppdatera lite mer ?

2009-05-25 @ 20:38:33
Postat av: Anonym

Fine, men du får ju inte mer läsare genom att sitta o skriva inget alls ?

Om du uppdaterar mer så får du ju mer läsare. Smartass.

2009-05-27 @ 16:21:56
Postat av: anti''

anonym; jag orkar inte uppdatera, jag har annat för mig :)

2009-06-01 @ 16:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0