Stavfel

Hur många gånger har ni hittat stavfel i dessa blogqueens bloggar?
Vi får väl börja med DESSIE som har mest stavfel. Klart man kan stava fel lite här och var. Men att skriva dom istället för dem/de och ''umgådes vi med han och hans kompisar.''  istället för '' umgicks med honom och hans kompisar'' får ju folk att undra. När i helsike gick du på svensklektionen senast Dessie? Och att du sedan påstår att folk är avundsjuka på en 14 årig fjortis som inte kan stava till något annat än avundsjuka är ju bara patetiskt. Väx upp Dessie.

Jag har aldrig sett några stora stavfel hos Kissie, men hon kan inte stava dem heller.

Katrin har aldrig stavfel, inte i de inläggen jag har läst iallafall. Men här ska du få lite fakta Katrin:
Du är 31 år gammal, om nio år kommer Sverige att betrakta dig som en gammal kärring. Så är det, vid 40 års ålder räknas man som gammal och de unga läsarna börjar räkna ner tills dagen du dör. Du fattar väl att Alex bara tar dig för att han inte får någon annan? Ni är lika fula båda två.
Och man brukar hålla vett och etikett, alltså man svär inte och dissar folk på ett normalt sätt. Sen kommer du och säger "hej, jag har inte blivit uppfostrad av någon förutom av mig själv och jag gick aldrig i skolan så jag vet inte vad vett och etikett är." Du och Dessie skulle kunna gå på den nya skolan som ska byggad på Nordpolen. Den heter "Vi uppfostrar äckliga Blogqueens och de suger så förbannat så de kommer aldrig ut härifrån." Det låter väl som en skola för er?

Så snälla, lär er att stava och sedan hur man uppför sig som folk, så kanske folk vill veta av er om sisådär 20 år eller något.

Kommentarer
Postat av: emelie

omg, stör det dig?

liksom.. jag tror inte det bara är dessie! jag tror det är många som inte kan skilja på dem/de osv. spelar det någonroll eller?!

2009-05-03 @ 12:18:43
Postat av: Emelie Dahlgren-The one and only!

hejsan :), vad gör du?

kolla gärna in min blogg.

2009-05-03 @ 13:36:35
URL: http://emeliedaahlgren.blogg.se/
Postat av: antiblogqueens

emelie ; ja det stör mig att dem inte kan stava och troligen inte har något annat än döda hjärnceller innanför pannbenet. Kissie är väl arton år? Och vet inte att man skriver DEM eller DE och INTE DOM.

2009-05-03 @ 16:38:25
Postat av: Michi

Så klockrent

2009-05-03 @ 17:32:46
URL: http://misplacedmichi.blogg.se/
Postat av: N

Ett litet tips - Kissie brukar skriva "böt" istället för bytte ;o

2009-05-03 @ 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0